Thursday, December 15, 2011

Sweet memories can't never be replaced~



err alamak kantoi asyik online je. tapi tak boleh nak buat apa sebab tiba-tiba datang mood sentimental pulak. so postpone buat kerja ilmiah malam nanti. ngeee...~


sebenarnya tadi aku belek-belek gambar dalam hard disk aku tu. then terjumpa la gambar-gambar tyme muda remaja dulu. sekarang muda gak tapi dah masuk muda belia. huhu. so aku teringat la kenangan manis dengan kawan-kawan sekolah dulu. especially my besties. tyme sekolah dulu, boleh la dikatakan BFF. aku dengan 3 orang lagi kawan. kiranya satu geng la, ada 4 orang termasuk aku. 2 lelaki, 2 perempuan. sejak form 1 kami satu kelas tapi start masuk form 3 baru gile rapat la. semua pengawas, so lagi la masuk kepala masing-masing. perangai pun gile-gile. biase la tyme budak-budak lagi kan. then bila dah habis sekolah tu ada la kami jumpa, dok lepak-lepak. 


sekarang tahun 2011. gambar yang aku jumpa tu tahun 2009. tyme tu dah habis sekolah. tapi aku rase tu la last kami berempat jumpa. tapi aku ngn BFF yang perempuan tu mmg still contact. umah pun dekat je kan. hehe~ 


jom imbau kenangan lalu~



she is the best bestfriend that i ever had. 
tak sabar nak g holiday kat korea sama-sama. hihi...



woah rindunya zaman muda-muda nih. ^_____^



KAMI yang always happy go lucky. 



time ni diorang tengah usha awek yang kerja kat situ. haish sempat lagi kan. :p



kanak-kanak riang. 



disebabkan semua nak masuk dalam gambar, so snap jela macam nih. 



eeuuwww buat ape tu??



the best picture ! 



err sekadar selingan. nak buat ala-ala drama melayu tapi tak jd sebab tak tahan nak gelak. haha~



rasa seronok sangat bila tengok balik semua gambar-gambar ni. macam nak putar balik masa pun ada. rindu nak sekolah. rindu nak jumpa kawan-kawan lama. rindu nak gathering. woah banyaknye rindu! haha~ 
tapi apa pun, walaupun masing-masing dah semakin sibuk dengan kehidupan masing-masing tapi ingatlah yang kita pernah dan masih bersahabat. andai kata ada salah yang aku lakukan, maafkan lah. mungkin tak disengajakan atau gurauan semata-mata. apa pun yang berlaku, sahabat itu tetap sahabat. semoga sahabat-sahabatku sentiasa gembira dan berada di bawah lindungan dan rahmat Allah s.w.t. 


p/s : kenangan itu terlalu berharga untuk dilupakan. 
senyum sokmo ! 
^__________________________^





No comments:

Post a Comment

try these too

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...