Monday, May 28, 2012

tuan blog muncul semula

Hola!


Ohoh! Lama gile tak jenguk kat blog nih. Dah macam blog yang tuan dia lupe password, sampai sudah tak dapat log in. hehe.. tak lupe password pon sebenarnya. Cuma sejak dari last post tu sampai bulan 5 nih, waktu ni la baru betul-betul free dan ada kelengkapan asas iaitu internet untuk memblog. F.Y.I, aku sekarang sudah bergelar CIKGU. Yeay! Hiihi… Err tapi tambah sikit belakang tu, PELATIH. Hoho baru jadi cikgu pelatih jela. Setelah hampir 4 tahun aku memerah otak di UPM, akhirnya inilah waktunya aku berpraktikal dan menghadapi kehidupan sebenar di sekolah. Ceh ayat mau power. Tapi apa pun, kesimpulan yang aku boleh buat adalah apa yang kita belajar kat university lain sangat dengan reality kat luar sekarang ni. Memang culture shock jugak la 1st day masuk sekolah tu. Haish kalau nak story memang tak habis 7 hari 7 malam. Yelah aku pun dah sebulan lebih dah berkhidmat kat sekolah tu kan. Takpa nanti aku akan update semula ikut kronologi cerita okeh. Tungguuuuuuuu…… ^_^



p/s : lupa nak habaq, sekarang tengah cuti sekolah. So as a teacher, aku pon cuti gak. 2 minggu tuuu… jgn jeles haaaa….. happy holidays! 




No comments:

Post a Comment

try these too

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...