Monday, November 14, 2011

impian saya


assalamualaikum . . . . 


IMPIAN?
anda ada impian?
apa impian anda?
impian besar? impian kecik?
hmmmm........


bila sebut pasal impian, mesti rasa seronok, mata bersinar-sinar. 




rasa excited nak accomplish impian tu kan. 




then, if tak dapat capai impian tu pulak mesti rase down.
patah semangat.
helpless, useless, semua yg "less-less" la kan.
senang cerita, anda akan rase sedih.
sebab impian adalah sesuatu yang sangat dingini oleh seseorang dalam kehidupan mereka.



oh no! i want my wish to become true! please~
 T_______T


impian itu juga adalah subjektif
persoalannya, apa impian aku sebenarnya ni?? 
dari tadi dok membebel je. ish ish ish~


so ini la impian aku~  but please jangan gelak!
 macam yang aku tulis tadi, impian itu subjektif oke~

 
impian aku buat masa ini adalah untuk pergi ZOO. 

eh tak tau zoo tu apa? tempat haiwan banyak-banyak tu la.

ohoh mungkin sebahagian daripada anda sedang gelak guling-guling sekarang ini.
tapi itulah hakikatnya. 
aku nak pegi zoo.
waaaaaaaaaaa teringin sangat!  T______T

macam-macam tau ada kat zoo tu.
semua jenis binatang ada.
suasana pon romantik and very terapeutic. 
ramai orang. macam-macam ragam. 
boleh observe people : kanak-kanak, remaja, orang dewasa, orang tua, etc.
seronok! 
aku memang suka sangat kalo dapat pergi zoo. 
rase tenang bila tengok binatang-binatang kat sana.
kadang-kadang seriau jugak bile tengok buaya, singa dan yang sewaktu dengannya.
but it's kind of a feeling that i can't describe with words. 
(sekali lagi mata aku bersinar-sinar tanda sedang gembira)
hoho pelikkah aku?
(eh impian aku, suka hati aku la. haha)


so, ada sapa-sapa nak pegi zoo dalam masa terdekat ni? ajak la aku sekali. aku mau pegi. 


 alololo cumelnye awak ni . . . . rase nak tarik-tarik je idung tu.


zoo negara : entrance fee --- RM20.  berbaloi~


banyaknye haiwan-haiwan.  ^_____^
(pinjam pic ni ye kak littlemamadiary)




p/s : that is my little wish at this time. the big one? coming sooooooooooon. ^__________^






No comments:

Post a Comment

try these too

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...